Hur betalas medlemsavgiften?

Du som redan är medlem i SPF Seniorerna Nykvarn och vill veta hur du betalar medlemsavgiften för nästkommande år.

Förbundet kommer att skicka ut tryckta avier eller e-faktura, och registrera betalningen. Avierna kommer att sändas ut i mitten av november.
De som har internetbank kan betala via e-fatura, men det måste anmälas till banken. Då slipper man att hålla reda på inbetalningskortet och behöver inte heller fylla i ett långt OCR-nummer när man betalar.

Är man 2 i ett hushåll måste man betala var och en själv, då det styrs av ett OCR-nummer.

Nedan finns länkar till de större bankerna i Sverige om hur man beställer e-faktura från SPF Seniorerna. Medlemmarna kan även kontakta sin bank direkt så får de hjälp.

Nordea
Handelsbanken
Swedbank
SEB