Temadag om hörsel ons 8 maj i Smedbygget

Hörselhälsa med Audika

Den 8 maj kl. 10.00 har vi som SPF medlemmar i vår förening möjlighet att få lyssna till en föreläsning på ungefär 45 minuter av en av Audikas legitimerade audionomer. Det gäller information om hörseln, hjälpmedel och samtalsteknik.

Efter denna föreläsning erbjuds möjligheter att på plats få en snabbtest av hörseln. Denna aktivitet är kostnadsfri.

Vi kommer att hålla till i Smedsbygget, Turinge- Taxinge Hembygdsförening, Allevägen 9 A. Boka in tiden i er kalender.

Det kommer att finnas plats för 30 personer vid tillfället kl 10. Man behöver anmäla sig med anmälningsknappen på hemsidan. Om det blir fullbokat snabbt kommer vi att kunna öppna ännu en anmälan till ett nytt tillfälle klockan 13 samma dag.

till Audikas temadag den 8 maj kl 10:00.

Välkomna!