Möten 2017

Årsmöte i Kungsvallen 18 januari.

Vid föreningens årsmöte den 18 januari deltog 88 medlemmar.
Årsmötet utsåg Berndt Andersson till att leda förhandlingarna. Styrelsens förslag till verksamhetsberättelse samt den ekonomiska redogörelsen godkändes vid mötet. Årsavgiften beslutades till oförändrad 210 kr/år.
Till styrelse valdes följande personer: Ordförande Torbjörn Olsson omval, vice ordförande Hans Andersson omval, Britt-Marie Stenqvist Andersson omval, men nyvald som kassör, Inger Löthman omval, men nyvald som sekreterare. Övriga ledamöter: Birgitta Ullgren omval, Barbro Andersson nyval samt Agne Andersson nyval.
Efter årsmötesförhandlingarna avtackades de medlemmar som lämnat sina uppdrag. Verksamhetsbeskrivningar gjordes av ansvariga för föreningens olika aktiviteter. Föreningens allsångsgrupp medverkade och framförde ett antal sånger. Avslutningsvis fick vi ta del av ett stort antal bilder, som beskrev de möten och resor som genomfördes under det gångna året.