Protokoll från månadsmötet 2024-01-12

Månadsmöte SPF Flyingebygden 12/1 2024
Närvarande :30 pers.

Ordföranden hälsade oss välkomna till årets första möte och berättade att onsdagen den 10/1 var Anita,  Eva och hon själv i Harlösa på Bränneriet och lyssnade och sjöng till fem pers. som kallar sig Blandfärs, mycket trevligt.

Därefter sa hon att den 18/1 har kulturnämden skickat en inbjudan till träff på Karidal i Eslöv, dit åker Margareta och Lisbeth A.

Den 25 april klockan 19-21 spelar och sjunger två tjejer i Borlunda kyrka, gratis entré.

Vi har fått en ny medlem så nu är vi 68 medlemmar.

Sen drack vi kaffe och åt kakor som Sparbanken Skåne bjöd på och Åsa från banken berättade om hur  vi skall skydda oss från bedrägerier på dator, telefon, surfplatta, och dylikt.

…...................                                ….........................
                       Eva Nilbecker sekr                          Margareta Holmgren sekr ordf