2023-05-05

Ett månadsmöte med musikalisk fart men också med musikalisk stämning!!
En repris av besöket från Eslövs folkhögskolas musikallinje är bara ett måste!
Vilken härlig och proffsig musikshow de bjöd på!!👍👏👏👍. Sveriges blivande stjärnor!?

• Eslövs folkhögskolas musikallinje
  • Kören med körledare Ulrika
  • Eslövs folkhögskolas musikallinje
  • Kören med körledare Ulrika

Protokoll från
Månadsmöte SPF Flyingebygden5/5 2023
Närvarande vid mötet var 15 pers.

Mötet började med att vi drack kaffe och åt kakor och frukt,sen lyssnade vi på 15 pers från Eslövs folkhögskola som sjöng och dansade till kända låtar från olika musicaler i världen, väldigt duktiga elever, kan bli toppartister så småningom.

Därefter berättade ordföranden att den 6 juni är det revy i Kävlinge klockan 17.00 biljetterna kostar 175:- anmälan till
Margareta H. senast 15/5 - tel.072 708 86 46.  Om man vill äta lunch innan revyn på Kävlinge golfrestaurang  klockan 14.00  kostar den165:-
Samåkning från församlingshemmet klockan 13.30.

Höstens månadsmöte börjar den 1 sept i föreningsgården i Gårdstånga med att Leif Larsson ställer upp med att grilla något gott som föreningen bjuder på, dessutom kommer en som heter Ingrid som skall visa hur man dansar linedance.

Den 27/9-8/10 är det dags för tävlingar nere på Kungsgårdenvilket betyder att parkeringsvakter behövs.

Den 13/10 firar föreningen 50 år, det skall naturligtvis firas.Vi återkommer med program för detta.

För er som vill spela boule är det DM på Ekevalla den 23/6.

Väl mött till hösten och trevlig sommar önskar styrelsen.

….........................                          …...........................

Eva Nilbecker sekr.                         Margareta Holmgren  ordf