Tipspromenad i Albäcksskogen

Dagen till ära hade vi även tumme med vädergudarna.

Tipspromenad i Albäcksskogen den 19 maj 2021

Det var med stor glädje vi - efter lång tids frånvaro av all fysisk föreningsverksamhet - den 19 maj kunde välkomna alla medlemmar som samlats till årets första sammankomst - tipspromenad i Albäcksskogen!

Dagen till ära hade vi även tumme med vädergudarna och kunde njuta av årets första sommardag!

Vi vill passa på att ge en eloge till vår sekreterare Mats Reimer och vice sekreterare Karin Mårtensson, som på ett fantastiskt sätt snickrat ihop 10 mycket trevliga och kluriga frågor. Man hade även införskaffat ett antal priser som efter tipspromenaden förärades dem som lyckats svara rätt på alla eller några av frågorna.

Efter avslutad tipsrunda smakade det gott med medhavd kaffetår och tilltugg - varefter prisutdelningen tog vid.

Det var en lyckad dag och alla som deltagit var mycket nöjda och glada över att äntligen kunna ”se ljuset i tunneln”! Det föreslogs även att man skulle göra detta eller liknande till en tradition!

Ordförande Maud Undrén tackade alla närvarande medlemmar för dagens uppslutning och önskade en god fortsättning på sommaren!

Nästa sammankomst är planerad till den 11 augusti, då vi även kommer att hålla vårt årsmöte.

Närmare information kommer att finnas på vår hemsida!

Väl mött till nästa sammankomst!