Aktiviteter våren 2024

Om du har några frågor eller vill anmäla dig till någon aktivitet kontaktar du kontaktpersonen eller en av oss i styrelsen. Vi tar gärna emot anmälningar per mail eller telefon.
Har du något förslag på lämpligt innehåll på kommande månadsträffar, temamöte, studiebesök m.m. - Välkommen att kontakta styrelsen!

Det är viktigt att du anmäler dig.
Anmälan till tabergsdalen@spfseniorerna.se eller 070-774 30 99, senast en vecka före mötet.

Anmälningslistor och information om kommande aktiviteter finns på månadsträffarna som är i Tabergs Missionskyrkas storstuga om inget annat anges.

Ytterligare aktiviteter kan tillkomma och då informeras det om dem på vår hemsida.

Anmälnings- o bokningsavgifter
betalas på föreningens bankgiro 5607-3109 eller till
Swish-nummer: 123 176 70 29, senast sista anmälningsdag.
(Gäller ej månads- och temamöten).

Föreningen betalar ej tillbaka inbetalda avgifter när medlem uteblir från aktivitet.