Grattis till att Du har fyllt eller snart fyller 65 år.

Vi hoppas att Du är intresserad av SPF Seniorerna Veinge-Tjärby och vi ser fram emot att ha Dig som medlem.

SPF Seniorerna Veinge-Tjärby vill vara den naturliga föreningen för Dig som är senior här i området. Vi har en klar neutral inställning till religion och partipolitik.
Genom vår medverkan i Kommunala pensionärsrådet finns möjlighet till information och påverka beslut.
I dag har 240 seniorer valt att vara medlemmar i vår förening. För att även Du ska trivas hos oss, har vi ett varierat utbud av aktiviteter. Vi försöker också vara lyhörda för våra medlemmars önskningar och tar gärna emot förslag på vad Du vill göra inom vår förening.
Som medlem i SPF Seniorerna har Du olika förmåner, bland annat en mycket bra försäkring. Du kan läsa om SPF Seniorernas olika förmåner på förbundets hemsida. Tidningen Senioren får Du med 9 nummer per år. Vill Du veta lite om oss, så besök vår hemsida.
www.spfseniorerna.se/veingetjarby
Eller ring vår ordförande Christer Henriksson tel. 070-5870163

Du är också välkommen till någon av våra aktiviteter för att lära känna oss mer innan Du blir medlem.
Vill Du bli medlem så kan Du anmäla Dig via hemsidan och fylla i Dina uppgifter. Alternativt kontaktar Du mig. Din maka/make eller sambo/särbo är naturligtvis också välkommen att bli medlem hos oss.
Inbetalningskort för medlemsavgiften 230 kr/år kommer senare.

Med vänliga hälsningar

Bert-Inge Bertilsson
Kassör/medlemsansvarig
0430-70166 eller 070-4560464