Vem kan bli medlem?

Den som uppbär pension av något slag, oavsett ålder, eller den som är gift eller sambo med medlem, kan bli medlem i SPF Seniorerna. Medlemskapet gäller i endast en förening och gäller från den dagen medlemsavgiften är betald.

Gå med i SPF Seniorerna och få vänner och upplevelser för livet. Ta del av alla aktiviteter och förmåner. Här träffas vi under trivsamma former med fika, föreläsningar mm
Tillsammans ser vi till så att livet som pensionär blir bättre och roligare.
Välkommen att bli medlem i vår förening.

Du kan anmäla dig till någon i styrelsen,du blir då registrerad till förbundet. Du får sedan en inbetalningsavi och medlemskort från förbundet.

Alla medlemmar har samma avgift, 250 kr

Vad får jag som medlem?

• social gemenskap med människor i min egen ålder

• bevakning av de äldres sociala och ekonomiska intressen

• råd och hjälp i frågor som rör de äldres problem

• kollektiv olycksfallsförsäkring som skyddar vid alla av SPF anordnade aktiviteter

• erbjudande att teckna SPF medlemsförsäkring som omfattar grupp- och olycksfallsförsäkring till låg kostnad

• medlemstidningen Veteranen som innehåller information, debatter och reportage nio gånger/år

• medlemsrabatter vid uppvisande av medlemskort

• möjlighet till en mängd aktiviteter, resor, föredrag, underhållande möten, friskvård i olika former och trivsam samvaro.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 250,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer