Årsmöte den 19 juli

Nu kunde vi äntligen genomföra vårt årsmöte. Det var en fin dag på Torulund i Torup, där 100 deltagare ställde upp. Dagen började med årsmötesförhandlingar. Roland Klein informerade om läget för styrketräningsgrupperna, och bjöd på ett rörelsepass på fotbollsplanen. Styrelse och trivselgruppsmedlemmar grillade hamburgare som sedan delades ut till alla. Det blev även en kopp kaffe med kaka till. Under våren har det varit en hälsovecka, vilket resulterade i en del priser som delade ut av ordföranden. Några medlemmar som avsagt sig uppdrag avtackades. Trivselgruppens representanter belönades med en blomma, för ett fint utfört arbete i föreningen. Edvard C. Johansson och OA Larsson stod för en bejublad underhållning. Sammankomsten avslutades med lotteridragning med många fina vinster. Alla kunde sedan återvände till sitt, säkert nöjda över att ha fått en stunds gemenskap och trevlig underhållning.