Årsmötet 2024

Snömodd och halkiga vägar hindrade inte trogna SPF:are att komma till årsmötet.

• Lennart Olsson och Eva-Maj Bogren håller i årsmötesförhandlingen
  • Parentation
  • Avtackning med blommor
  • Lennart Olsson och Eva-Maj Bogren håller i årsmötesförhandlingen
  • Parentation
  • Avtackning med blommor

Årsmöte 2024

Trots att väglaget var dåligt fick vi se ett 70-tal trogna SPF:are komma till årsmötet i Nyarps Bygdegård i måndags.

Ordförande Carl-Åke Johansson inledde med att hälsa alla välkomna, därefter höll Petter Bäckman parentation över sju medlemmar som avlidit under året.

Lennart Olsson och Eva-Maj Bogren valdes som ordförande respektive sekreterare till att sköta förhandlingarna.

Två nya styrelsemedlemmar blev valda nämligen Birgitta Samuelsson och Maria Johansson. Vi avtackade Manfred Schulz som varit kassör i många år och Ebba Antonsson som varit styrelseledamot med många uppdrag, Gert och Monica Andersson avtackades som lotteriansvariga och Bernt Dahlbom som ansvarig för resekommittén, de blev uppvaktade med blommor.

Efter kaffeservering med goda landgångar blev vi underhållna av Rebecca Bäckman och Petter Bäckman som bjöd på ett klurigt musikquiss.

Efter lotteridragning tackade Carl-Åke alla som kommit och särskilt tack till Serverings kommittén och tolkcentralen.