Novembers månadsmöte

Vi fick lyssna på härliga dansgoa låtar på novembermötet.

• Tom och Harri
  • Tom spelar saxofon
  • Birgitta, Anna-Greta och Gerd, serveringspersonal.
  • Maj-Britt en av vinnarna.
  • Ove med sin vinst, ett halkskydd.
  • Eva-Maj med sin vinst.
  • Inger tar emot första priset, en tomte, av Eva.
  • Åke lycklig vinnare,tar emot pris av Gert.
  • Tom och Harri
  • Tom spelar saxofon
  • Birgitta, Anna-Greta och Gerd, serveringspersonal.
  • Maj-Britt en av vinnarna.
  • Ove med sin vinst, ett halkskydd.
  • Eva-Maj med sin vinst.
  • Inger tar emot första priset, en tomte, av Eva.
  • Åke lycklig vinnare,tar emot pris av Gert.

Vår ordförande Carl-Åke hälsade ett 80-tal medlemmar välkomna till novembers månadsmöte, han gav en hint om att det är dags att anmäla sej till årets julbord där maten ska lagas av herrarna som gått på matlagningskurs med Marita Kjellin som ledare. Manfred Schulz gav oss information från banken och om swissbetalning. Lennart Olsson uppmanade fler att komma till bygdegården på onsdagseftermiddagar och spela bordtennis, han gav en del tips om att skriva motioner till årsmötet nästa år. Det fanns möjlighet att lägga önskemål om aktiviteter för kommande möten i en låda.

För musikunderhållningen stod Tom och Harri som spelade gitarr och saxofon och sjöng härliga dansgoa låtar, där det ryckte i benen på de flesta.

Före fikat med goda smörgåsar höll Eva och Jan-Erik i dragning på de sålda motionskorten där femton vinster delades ut. De tre första vinsterna gick till Inger Andersson, Sven-Allan Johansson och Ulla Högberg. Jan-Erik berättade om att köra igång med gåfotboll till våren.

Efter dragning av det sedvanliga lotteriet avslutades mötet med att Calle tackade alla medlemmar som kommit och särskilt tack till Serveringspersonalen och tolkcentralen.