Vårfesten inställd

Tyvärr blir det ingen vårfest den 26 april pga brist på frivilliga som kan/vill hjälpa till att arrangera den. Vi behöver verkligen en festkommitté som kan ordna en fest till hösten. Hör av dig snarast till Hans Olsson eller någon annan i styrelsen.

Medlemsmöte 10 april

Du kommer väl på vårt medlemsmöte på Solhöjden den 10 april kl. 15:30! Då blir det allsång med Arne Roos med klassisk trio: piano, bas och trummor. Och fika bjuder vi på förstås, som vanligt!

Bingolotto 7 eller 14 april

SPF Tio Öar har fått möjligheten att deltaga på Bingolotto den 7:e och 14:e april kl. 18.00 till 20.00 i Marieholm. Vi har 10 biljetter till varje tillfälle. Lotter köper man själv. Det är lite bråttom för programledningen vill ha besked senast tisdag lunch. De som är intresserade kontakta Agneta på telefon 0705657749. Först till kvarn är som gäller. Styrelsen.

Inbjudan från Padel-hallen

Hej! Vi i SPF har fått ett erbjudande från Hönö Paddelhall att vi kan utnyttja paddelhallen gratisi två timmar i veckan. GRATIS . GRATIS . GRATIS Möjlighet finns att få instruktioner i början. Är du intresserad så kontakta oss på ockero@spfseniorerna.se Styrelsen SPF Tio Öar