Resa till Kiruna 16-17 maj

Missa inte denna möjlighet att följa med på en resa till Kiruna där även besök till Jukkasjärvi och Jokkmokk ingår.

Digitala kurser i samarbete med SV

En vår full av möjligheter till nya kunskaper och samverkan!

Kirunaresa - Missa inte att anmäla er!

Missa inte chansen att anmäla er till den resa till Kiruna som distriktet anordnar.

RESA TILL KIRUNA 16-17 MAJ!

Distriktet anordnar gemensam resa för alla föreningar till Kiruna!

Förening och distrikt / Utbildning / Konferenser, utbildningar och utbildningsmaterial våren 2024

Webbinarier, utbildningar och utbildningsmaterial 2024 Distrikt och förening. Våra webbinarier kan du se enskilt eller tillsammans med andra. Det är fördelaktigt att se dem tillsammans för att diskutera efteråt. Kanske bestämmer man sig också för att bjuda in en fysisk person? SV kan ofta hjälpa till att visa webbinarier så att medlemmar kan komma till en lokal. Hör med ditt distrikt och SV för bästa möjliga träff. Obs! Länkar till utbildningar/konferenser läggs ut kontinuerligt på intranätet samt mejlas ut.