Medlemsmöte på Örnen 2 sept.

Ett 70-tal medlemmar hade samlats på Örnen i Tingsryd för medlemsmöte. Ordföranden öppnade mötet med att hälsa alla välkomna. Informerade om höstens återstående program och resan till Öland presenterades. Det fanns möjlighet att teckna sig till densamma. Glädjande är att nya medlemmar har börjat spela både boule och bowling. Som avslutning på mötet visades bilder från Värmlandsresan. Därefter gick ordet till Åse och Marie-Louise från Brottsofferjouren som berättade om sin verksamhet. Det serverades sen frallor och en god kaka till kaffet, som avslutades med dragning i lotteriet , där många lyckliga vinnare fick välja priser av olika slag. Tack till Örnens personal, som hade ordnat med fika och kaffe.