Välkommen med din ansökan om medlemskap i SPF Kärnan i Helsingborg

Bli medlem i SPF Seniorerna Kärnan

SPF Seniorerna finns över hela Sverige med ca 800 lokala föreningar. I Skåne finns 121 lokalföreningar med ca 38 000 medlemmar. Föreningarna är vårt sociala nav och de anordnar en mängd olika aktiviteter, så det finns något för alla. SPF Seniorerna har också en viktig roll som seniorers röst i samhället och vi jobbar hela tiden för att förbättra seniorers villkor. Ju fler vi är, desto större inflytande får vi. Varmt välkommen till oss!

Fyll i dina uppgifter i formuläret nedan.

Medlemsavgiften är 300 kr.

SPF Kärnan erbjuder nya medlemmar medlemskap för kommande kalenderår, om man anmäler sig sista kvartalet. Det kan vara värt att tänka på om man vill anmäla sig i, till exempel september.

OBS! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner.

I medlemskapet i SPF ingår en tre (3) månaders premiefri gruppförsäkring med omfattning liv och olycksfall i Skandia, om du är yngre än 70 år. Om du är över 70 år kan du teckna försäkringen själv med samma villkor.

Läs mer om medlemsförsäkringen

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 300,00kr