Resor  -  vår, sommaren, o lite höst 2024

Vi har ett antal resor inplanerade för 2024 Vissa är mer poppis än andra vilket innebär att det blir snabbt fulltecknade.

Vi åker till Holland i 25april - 1 maj på en delad resa Sundsvall/Timrås SPF föreningar . Polstjärnan är reseansvariga. Anmäl dig gäran till väntelistan

25 april till 1 maj ,   åker vi på en bussresa till Holland, för att uppleva Tulpanlandet i verkligheten. Här delar vi resan med övriga SPF föreningar i Timrå/Sundsvall. Ett nytt arbetssätt som vi hoppas blir jättebra för alla,  risken för att måste ställa in en resa försvinner el minskar.  Resan är fullbokad  men ställ dig gärna på väntelistan - det kan hända en hel del på några dagar.

9 Augusti 2024 Tomas Ledin. Buss till SKuleberget och denna fantastiska sångare  Vi åker gemensam buss från Sundvall med första stopp på Björkudden vid Höga Kusten bron där vi äter tidig middag, Resan fortsätter till Skuleberget där vi har reserverade platser så det är bara att ta för sig. Ta gärna med en regnkappa el en finlt om vi skulle ha otur med vädret vilket vi INTE tror. Finns några lediga platser

Anmäl dig här: https://simplesignup.se/private_event/211684/0372d6ce99

22 Augusti 2024 Västskusten väntar på oss!  Buss från Timrå-Sundsvall mot Västkusten med alla vackra öar.  Bussen startar från Timrå/Sundvall tidigt på morgonen den 22 augusti med dagens mål Ulldevalla, där vi sover i 4 nätter. Första stopp för sevärdheter blirLäckö Slott där vi får en guidning En resa som innehåller massor av intressanta platser och massor av historia  Finns  lediga platser.

Anmäl dig här: https://simplesignup.se/event/214903

----------------------------------------------------------------------------------------

Genomförda resor 2023

3-4 dec, Fulltecknad. Bussresa till Stockholm och besök till Stadshuset och Blå Hallen med årets julkonsert. Därefter hoppar vi in i bussen och åker till Stadsgårdskajen där Cinderella väntar på oss med fint julbord och allt annat trevligt.

Den 23-24 april åkte vi till Uppsala för att vara med på Jacke Sjödin o Klas Norbergs show. Full tecknat! Sagolikt bra konsert, och resan blev en fullträff

5-16 mars reseträff med Lönns Buss - Cinderella . Vi åker på en 2 dagars tur med god mat, bra musik och trevliga seniorer. Fulltecknat!

30  Augusti åker vi med Ådalen III, klart trevlig kväll

10 september, en mycket lyckad bussresa Umeå-Wasa, Kristinestad, Åbo, Mariehamn, Grisslehamn och hemåt  Kan knappast bli bättre Alla verkade mycket nöjda.

5-6 nov, Fullteckand,  Bussresa till Stockholm  med besökt på Oscarsteatern och njuter av  Änglgård
Tommy Körberg och Helen Sjöholm i huvudrollerna.därefter checkar vi in på Cinderella för middag och lite andra trevligheter

Genomförda resor 2022                                                                                                                              Som Seniorförening är det viktigt med resor i olika slag. Vi älskar att resa och det behöver inte alltid vara en långresa, en dagsutflykt kan många gånger bli lika uppskattat.I slutet av september -22 åkte vi på vår tredje resa under 2022. Det blev en mycket lyckad resa till Åbo-Helsingfors (27-30 september)

• Maj-22  Kryssning till Bornholm - Gotland, mycket trevligt.
  • Juli -22 Tvådagars resa till Dalarna, Dalhalla och Tomas  Ledin, jättebra.
  • Sept-22 Kryssning till Åbo-Nådendal och Helsingfors. kanonbra.