Medlemsträff-PUB afton

Du är välkommen på vår medlemsträff på Båtklubben Vivstavarv den 23 sept kl 18.30.
VI träffas och äter en enkelare måltid men det viktiga är framför allt att umgås. Har du en gitarr som du kan hantera ta gärna med den. Det piggar alltid upp Det är inte hur bra man spelar som räknas utan att man gör det för att förstärka eventuella sånger. För närvarande kan vi bara vara 50 personer i lokalen.

Vi äter en enkel maträtt med dryck  VIll du ha öl eller vin kan du beställa det till självkostnadspris, meddela när du anmäler dig vad du vill dricka så fixar vi det.

Pris 120 kr/ person och då ingår enkel måltid med dryck.

Betala gärna med swish på nr  123 260 20 43 innan du går på aktiviteten                (och ett tips lägg in numret i telefonen so har du det alltid lätt tillgängligt )

Vi skickr givetvis en personlig inbjudan.
Anmäl dig så snart som möjligt helst till:  spf.polstjarnan.timra@gmail.com
eller skicka ett SMS  till  070-578 00 00

Välkomna