Medlemsträff 23 januari - FULLBOKAT

Välkommen till Höstsols första medlemsträff år 2020.

FULLBOKAT!
Det går att anmäla sig till kölista, men tyvärr får vi inte ta in fler personer i lokalen på Pangea än de som redan är anmälda.

Här finns ett referat från denna medlemsträff

Vid denna träff hälsar vi Timråbos VD Micael Löfqvist välkommen och han kommer att prata om - "Vad är ett plusboende", Projektet: "Jag bryr mig" och "Huskurage".

Plats: Pangea
När: Torsdagen den 23 januari kl 14.00
Kostnad: 60 kr inkl. kaffe och macka
Anmälan: FULLBOKAT - anmälan till reservlista till spfseniorerna.timra@gmail.com eller SMS/ring 073-0694920.

Vi hälsar även "Elvis" alias Kjell Eriksson välkommen! Elvis lever ju kvar i våra hjärtan och nu får vi tillfälle att få lyssna till hans medryckande låtar!

Vi kommer också att presentera delar av Höstsols kommande program. Mycket är på gång och mera kommer under året!
Ulla-Britt Ulander ges också tillfälle att presentera Timrå Teaterförenings program.

Vi vill samtidigt informera om att SPF Seniorerna Höstsol i år firar 45 år som förening.
Vi är en förening för alla åldersgrupper och där våra medlemmar ska känna gemenskap och att de blir sedda samt är en del av vår fina förening.

De senaste SMS:en som skickats ut till SPF Höstsols medlemmar om "namnbyte på Chattar" och erbjudande om resor m.m. är inget som SPF Höstsol står bakom eller har skickat ut!

Vi önskar er God fortsättning på det nya året och varmt välkomna!
SPF Höstsol