Res med SPF i Sundsvall/Timrå till Skottland                  16-21 augusti 2023

I samarbete med MK Bussresor ordnar SPF-föreningarna i Sundsvall/Timrå (Freja, Gaffelbyn, Höstsol, Marmen, Nivrén, Polstjärnan) en resa till Skottland 16-21 augusti 2023.

Följ med på en resa till pampiga slott och borgar, en bedårande natur, kiltar, säckpipor och välsmakande whisky, en resa som inleds i Skottlands huvudstad Edinburgh.

Pris: 13.995 kr (enkelrumstillägg: 3.400 kr)

Priset är med reservation för händelser utanför resebyråns kontroll, t.ex valutaändringar.

I priset ingår:
   -  Direktflyg med SAS från Stockholm-Arlanda till Edinburgh t/r inkl skatter, 23 kg
      incheckat bagage, 8 kg handbagage
   -  Egen turistbuss under resan
   -  5 övernattningar i del i dubbelrum på hotell i Edinburgh samt i Perth
   -  Frukost och middag varje dag fr o m middag 16/8 t o m frukost 21/8
   -  Utflykter enligt resebeskrivningen inklusive busstransporter, 2 whiskyprovningar,
      entré Blair Castle
   -  Extern reseledare samt lokala guider
   -  Turistskatt
   -  Resegaranti ställd av MK Bussresor

Ingår ej:
   -  Drycker utöver särskilt angivet, privata utgifter
   -  Om deltagarna så önskar ordnas transferbuss Sundsvall-Arlanda t/r till
      självkostnadspris
   -  Biljetter till Edinburgh Military Tattoo

Betalningsvillkor:
En anmälningsavgift på 3000:-/pers betalas till MK Bussresor senast 10 dagar efter att man fått bekräftelse med faktura från MK Bussresor. Detta belopp avräknas från slutfakturan.

Slutbetalning 20 dagar innan avresa.

Denna resa är ett samarrangemang mellan SPF-föreningarna i Sundsvall/Timrå med SPF Freja som ansvarig reseanordnare.

Mer information om resmålet, utflykter, aktiviteter mm kommer att skickas ut under tiden fram till avresan.

Glöm inte kontrollera pass och försäkring. Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd,  t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Vi har 40 platser, först till kvarn…………

Medlemskap i SPF Seniorerna fordras. Länk till ”Bli medlem”, klicka här.

Information om SPF Seniorernas hantering av dina personuppgifter, klicka här.

Sista anmälningsdag 5 april 2023.

FULLBOKAT!

Anmäl till reservlista här

Reseledare: Björn Mårtensson, SPF Freja, som också svarar på alla frågor kring resan.
Email: bjorn.martensson@live.com, tfn: 070-3986282

Varmt välkomna med er anmälan till en härlig sensommarresa

SPF-föreningarna i Sundsvall/Timrå