Mittrevyn "Helt sjukt"

Följ med SPF Freja på sommarföreställningen "Helt sjukt” den 7 augusti 2021

Mittrevyn har i flera år drömt om att komplettera sin verksamhet med en sommarföreställning utomhus och nu är tiden inne. Spelplats blir grönområdet bakom Sankt Petri Logen, mitt i centrala Härnösand.

Det blir en musikalisk och hurmorspäckad föreställning, helt i Mittrevyns anda. Ett sommarnöje för en bred publik med massor av nytt material, blandat med några gamla godingar. Vi hoppas kunna locka såväl vår trogna revypublik som nya besökare till en härlig kväll med ”Helt sjukt”, Mittrevyns första sommarrevy.

På scenen:
Jens W Nilsson, Lars T Johansson, Susanne Jonsson, Sandra Näslund, Lotta Hultman, Maria Büstedt Svanholm, Christer Cavallius, Tony Körberg och Lillis Trio under ledning av Patrik Grundström.

Fakta
Avresa från Sundsvalls busstation hpl P kl. 13.30. Föreställningen börjar kl. 15.00 och räcker i ca 80 min. Efter föreställningen åker vi till något mysigt ställe, där vi dricker kaffe/the och smörgås från bussen. Därefter åker vi åter till Sundsvall.

Pris per person 595 kronor vid 30 deltagare

I priset ingår:
Buss resa
Revy biljett
Kaffe/the och smörgås

Tillsammans gör vi resandet tryggt
- Vi tar för närvarande emot endast ett begränsat antal passagerare
- Uppvisande av vaccinationskort för dos 1 och 2 vid avresa. (Gäller kortet ni fått vid
  vaccinationstillfällena)
- Hålla avstånd till dina medresenärer
- Tvätta händerna noggrant och ofta

Reservation för ev ändringar p g a pandemin

Researrangören Byberg/Nordin fakturerar och står för resegarantin.

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Seniorerna Freja fordras. Bli medlem här.

Information om hur SPF Seniorerna Freja hanterar dina personuppgifter. Läs här.

Beställning av resan görs via anmälningsformulär. Anmäl här

Sista anmälningsdag 5 juli.

För information kontakta Rosita Sundberg, 070-3135152

Välkommen med din anmälan