MITTREVYN 13 januari 2024

Följ med Spf Freja och upplev Mittrevyn 2024 på Härnösand Teater! Här bjuds det på en härlig revy av gänget som vill locka hela Norrland till skratt.

Upplev en av Sveriges bästa revyer med fyra SM-Guld sedan 2019. Det färskaste av dem alla är årets: Träna med Jens vann guld i kategorin Monolog vid revy-SM i Oskarshamn i augusti 2023. I årets föreställning stretchar Jens på gränserna tillsammans med resten av ensemblen och bandet. Skarp satir, sång, musik och skratt i kubik på temat För Sverige i Tidö.

På scenen: Jens W Nilsson, Maria Büstedt Svanholm, Tony Könberg, Sussie Jonsson, Christer Cavallius, Martha Widén och Jane Henricsson, Lillis Trio under ledning av: Patrik Grundström, Pär-Åke Stockberg, Per Nordgren och Jakob Asker. Regi: Lars T Johansson.

Mat och dryck i samarbete med Engströms Food & Deli

Avresa från Sundsvall. Vi åker till teatern i Härnösand och ser på revyn som börjar kl 15:00 och pågår i ca 2,5 tim inkl 20 min paus. I pausen serveras smörrebröd och kaffe/te, och efter showens slut åker vi åter till  Sundsvall.

Fakta:

Pris: 720:-/person
I priset ingår:
    - Bussresa tur och retur
    - Revybiljett
    - Smörrebröd och kaffe/te i pausen på Teatern. Smörrebröd toppat med klassisk
      skagenröra, variation på lök, citron, dill & pepparrot serveras med ekologiskt
      kaffe.

Researrangör är Byberg/Nordin som fakturerar (via mailadress) och står för resegarantin.

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Freja fordras. Länk till ”bli medlem” klicka här.

Information om SPF seniorerna Frejas hantering av dina personuppgifter, klicka här.

Sista anmälningsdag 1 december 2023

FULLBOKAT!