Nytt datum!  Iggesunds Revyn - 12 mars 2022

Följ med Freja på resa till Iggesunds Folkets Hus och upplev Iggesunds Revyn – Blandar och Ger.

IggesundsRevyn startade 1983 och är mer populär är någonsin. IggesundsRevyn ger publiken massor av skratt, sång och musik av rang samt fantastiska dansnummer. Senaste revyproduktionen spelades för fullsatt salong i alla föreställningar Publik reser till Iggesund för att få sig ett gott skratt från Umeå i norr och till Stockholm i söder.

På scenen återfinns Östen Eriksson och Jens Kristensen kända från ”Östen med resten” samt våra lokala revystjärnor Cecilia Olsson, Lennart Sydh, Lennart Hämäläinen, Ingela Söderlund samt nytillskottet Erik Myrlund.

Vi åker från Sundsvalls Busstation (Navet) kl. 13.00. Revyn börjar kl. 15.00. Speltiden är ca 3 timmar inkl paus.

Pris per person 965 kronor

I priset ingår bussresan, revybiljett, kaffe och smörgås i pausen. Middag efter föreställningen inkl måltidsdryck. Därefter äntrar vi bussen för färd mot Sundsvall och beräknas vara åter ca 20.30 tiden.

OBS! Biljetten till föreställningen återbetalas ej vid eventuell avbokning.

Researrangören Lönns Buss fakturerar (via mailadress) och står för resegarantin.

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Freja fordras. Länk till ”Bli medlem” klicka här

Information om SPF Seniorerna Frejas hantering av dina personuppgifter, klicka här

Sista anmälningsdag OMGÅENDE

Aktiviteten är fullbokad

Anmälan till reservlista

Med reservation för eventuella ändringar på grund av pandemin.

Frågor besvaras av Rosita Sundberg, 070-3135152

Varmt välkomna med er anmälan

SPF Freja
Rosita Sundberg