Höstkryssning med Cinderella 23-24 oktober 2023

Häng med SPF i Sundsvall-Timrå på höstens mest prisvärda kryssning med Cinderella 23-24 oktober 2023.

Följ med och träffa dina SPF kompisar ombord på Cinderella, dans, mat och dryck, koppla av i höstmörkret och passa på att handla lite. Vi förflyttar oss bekvämt med buss under förmiddagen till Skeppsbron i Stockholm och äntrar ca 1545 M/S Cinderella. Efter incheckning i våra hytter så träffas vi i Etagé tillsammans med kryssningsvärdarna för lite trevlig underhållning.

Cinderella lägger ut kl 17.00 och Vikings Höstbuffé serveras strax efter avgång. Kvällen disponerar vi sedan alla på det sätt som passar oss bäst. Dansgolvet torde vara nypolerat.

Under förmiddagen dag 2 kommer vi utan att inkräkta på möjligheten till frukost/brunch i lugn och ro kort berätta om det samarbete som är på gång mellan SPF-föreningarna i Sundsvall/Timrå och vilka resor vi planerar tillsammans under 2024. Plats: stora konferenssalen.

Pris 495:- !!!

I priset ingår:
     -Buss till Cinderella ToR
     -Boende i del i två bädds insideshytt kat B,
     -Underhållning
     -Viking Buffé inkl fri dryck samt kaffe

Tillägg(görs vid anmälan):
     -Frukost 145:- alternativt Brunch 230:-
     -Singelhytt kat B 100:-
     -Utsideshytt 150:-/pers (efter tillgång)
     -Singel utsideshytt 400:-

Vi har 300 platser med möjlighet att fylla på.

Beroende på antalet anmälda så startar bussar från Matfors, Sörberge Norra, Sundsvall och Njurunda. Möjliga påstigningsställen därutöver preciseras när vi vet antal deltagare.

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Researrangören Lönns Buss fakturerar (via mail alt. adress) och står för resegarantin.

OBS! KOM IHÅG GILTIG LEGITIMATION

Denna resa är ett samarrangemang mellan SPF-föreningarna i Sundsvall/Timrå.

Sista anmälningsdag 18 september.

Medlemskap i SPF Seniorerna fordras. Länk till "Bli medlem", klicka här.

Information om SPF Seniorernas hantering av dina personuppgifter, klicka här.

Frågor om resan besvaras av Rosita Sundberg, 070-313 51 52

Välkommen med din anmälan!

SPF Seniorerna Sundsvall/Timrå