Änglagård 26-27 oktober 2023

Upplev Änglagård Musikalen på Oscarsteatern i Stockholm tillsammans med SPF Freja.

I musikalen Änglagård återförenas Sveriges stora musikalstjärnor Tommy Körberg och Helen Sjöholm. Helen gestaltar byns matriark, Rut Flogfält, som har precis allt att förlora på att Fanny (Tuva B Larsen) är på väg från nattkluppslivet i Berlin per motorcykel tillsammans med sin extravaganta följeslagare Zac (Gustav Levin). Däremot passar det inbitne ungkarlen Gottfrid Pettersson (Tommy Körberg) alldeles utmärkt.

Fanny vill utforska sina rötter sedan hon fått ett dödsbesked och i det lilla samhället Yxared blir uppståndelsen stor…

1,4 miljoner människor såg filmen Änglagård, Colin Nutleys fenomenala film som tog sig in i svenska folkets hjärtan för 30 år sen.

Nu kommer musikalen. Edward af Selle'n är manusförfattare och Fredrik Kempe har skrivit musiken. Bäddat för succe'.

Avresa från Sundsvall Navet den 26 oktober kl. 10.00

Resans längd 2 dagar – 26-27 oktober 2023
Hemresa dag 2 (27/10) egen tid fram till avresa hemåt kl, 14.00.

Resans pris 2.895 kr/person

I resan ingår
   - Bussresa
   -  Boende i del i dubbelrum. Vårt hotell Adlon, Vasagatan 42
   -  Frukost
   -  Middag – serveras före föreställningen på närliggande restaurang mitt emot hotellet
   -  Biljett Kategori A på balkong rad 2-4 (hiss finns)

Tillägg:
   -  Enkelrum 650 kr/person

OBS!
Teaterbiljett återbetalas ej vid avbokning.

Researrangör är Lönns Buss som fakturerar (via mailadress) och står för resegarantin.

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Freja fordras. Länk till ”bli medlem” klicka här.

Information om SPF seniorerna Frejas hantering av dina personuppgifter, klicka här.

Sista anmälningsdag 28 april 2023

FULLBOKAT!