ÄNGLAGÅRD 2-3 februari 2024

Upplev Änglagård Musikalen på Oscarsteatern i Stockholm tillsammans med SPF Freja. I huvudrollerna spelar Tommy Körberg och Helen Sjöholm.

I musikalen Änglagård återförenas Sveriges stora musikalstjärnor Tommy Körberg och Helen Sjöholm. Helen gestaltar byns matriark, Rut Flogfält, som har precis allt att förlora på att Fanny (Tuva B Larsen) är på väg från nattkluppslivet i Berlin per motorcykel tillsammans med sin extravaganta följeslagare Zac (Gustav Levin). Däremot passar det inbitne ungkarlen Gottfrid Pettersson (Tommy Körberg) alldeles utmärkt. Fanny vill utforska sina rötter sedan hon fått ett dödsbesked och i det lilla samhället Yxared blir uppståndelsen stor…

1,4 miljoner människor såg filmen Änglagård, Colin Nutleys fenomenala film som tog sig in i svenska folkets hjärtan för 30 år sen. Nu kommer musikalen. Edward af Selle'n är manusförfattare och Fredrik Kempe har skrivit musiken. Bäddat för succe'.

Avresa från Sundsvall Navet den 2 februari kl. 10.00
Resans längd 2 dagar – 2-3 februari 2024
Hemresa dag 2 (3/2) egen tid fram till avresa hemåt kl, 14.00.

Resans pris 3.495 kr/person

I resan ingår
  -  Bussresa
  -  Boende i del i dubbelrum. Vårt hotell Royal Viking Radissonblu
  -  Frukost på hotellet dag 2
  -  Middag – serveras före föreställningen på hotellets restaurang
  -  Vi tar en gemensam promenad på c 300 m till Oscars teatern efter middagen
  -  Biljett Kategori A på balkong 1 rad 2-4 (hiss finns)
  -  Föreställningen börjar kl. 19.30

Tillägg
  -  Enkelrum 450 kr/person

OBS! Teaterbiljett återbetalas ej vid avbokning.

Researrangör är Lönns Buss som fakturerar (via mailadress) och står för resegarantin.

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Freja fordras. Länk till ”bli medlem” klicka här.

Information om SPF seniorerna Frejas hantering av dina personuppgifter, klicka här.

Sista anmälningsdag 1 november 2023

FULLBOKAT!