Adventskonsert i Blå hallen, Stockholms stadshus och julbordskryssning med Cinderella 27–28 nov 2022

Följ med oss till Stockholm och upplev årets adventskonsert i Blå Hallen. Årets solister är två framgångsrika sångare som har en internationell karriär, som passar utsökt i vår ensemble, . Helene Stureborgs Kammarkör med flera. Stockholm Concert Orchestra. Konserten leds av Bo Aurehl.

Årets första julbord äter vi ombord på Cinderella.

-  Resans längd 2 dagar, 27-28 november
    -  Avresa den 27 november kl. 09.30 med buss från Sundsvalls Busstation, Navet
    -  Pris: 1495 kr/person

I resan och priset ingår:
    -  Bussresa
    -  Stopp vid Hakkegård som serverar julgröt och skinksmörgås
    -  Konsertbiljett till Blå Hallen – konserten börjar kl. 16.00
    -  Del i dubbelhytt INSIDES, kat B
    -  Julbord inklusive dryck – serveras kl. 19.00

Tillägg:
     -  Singelhytt kat B 100 kr/person
     -  Hel Utsideshytt 300 kr/person - vid tillgång
     -  Julbrunch 205 kr/person serveras dag 2

OBS! BILJETTEN TILL ADVENTSKONSERTEN ÅTERBETALAS EJ VID EV. AVBOKNING

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, t ex gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Seniorerna Freja fordras. Länk till ”bli medlem” klicka här.

Information om hur SPF Seniorerna Frejas hantering av dina personuppgifter, klicka här.

OBS! Vill Du anmäla två personer t ex dig själv och en vän, väninna, fyll i anmälningsformuläret två gånger. (Detta är viktigt när det gäller fakturering)

Resan är fullbokad!

Anmäl till reservlista här

Sista anmälningsdag 12 oktober

OBS! KOM IHÅG GILTIG LEGITIMATION

Researrangören Lönns Buss fakturerar (via mail alt. adress) och står för resegarantin

Frågor om resan besvaras av Rosita Sundberg, 070-3135152

Välkommen med din anmälan!