Björn Mårtensson tackar för sig

Hej alla,

Den 28 april avslutade vi årsmötet 2021, ett årsmöte som skett per capsulam dvs per post. I och med det så lämnar jag efter 7 år ordförandeskapet i Freja. År som gått väldigt fort och verkligen berikat min tillvaro. Jag blir naturligtvis kvar i SPF och Freja, jag tar plats i valberedningen i Freja och blir ledamot i distriktsstyrelsen.

Jag vill ta tillfället i akt att tacka er alla för det stöd jag känt under åren som ordförande. Det är många som bidrar till att göra föreningen Freja till vad den är och medlemmarnas stöd är viktigt. Ett särskilt tack till styrelsen och alla funktionärer för allt det gedigna arbete ni lägger ned, det är ovärderligt. Jag önskar er också framgång i det arbete ni alla har framför er när verksamheten ska tillbaka till det normala i takt med att pandemin förhoppningsvis så sakteliga drar sig tillbaka. Jag ska försöka bidra så gott jag kan från min kant.

Ha det bra alla och på återseende,

Björn M

Länk till samtal mellan Mona Kramer och Björn om hans tid som ordförande