Mitt i hösten

Så har man då för första gången den här säsongen behövt skrapa rutorna på bilen… Det är märkligt hur fort man glömmer och trots att ”vintertiden” bara är en dryg veckabort så känns det ändå alldeles för tidigt! Det är väl tur att det fortfarande borde finns tid att kunna njuta både av sol och frisk luft i ”guds fria natur” utan att behöva spänna på sig vare sig skidor eller ta på icebug-skorna… Jag hoppas på det i alla fall!

Känns då extra bra att vi kan se fram emot ett späckat Freja-program med aktiviteter som du bl.a. kan läsa mer om i ”Månadsmailet” och på hemsidan. Närmast för dörren står den årligen återkommande och mycket populära modevisningen på månadsmötet den 2 november, som vanligt i Stadshuset. Glöm alltså inte att anmäla dig via länken och betala gärna i förväg via Swish eller till vårt bankgiro. Säkert får vi såväl inspiration, tips som idéer på hur och var vi kan förnya garderoben och om inte annat så en trevlig social samvaro!

Vi har precis hälsat ”nya” medlemmar välkomna till Freja vid en träff där vi ville ge en bild av såväl SPF i stort som Freja i synnerhet och samtidigt informera om det ”smörgåsbord” som Freja erbjuder sina medlemmar.

I övrigt pågår planeringen i oförminskad takt när det gäller såväl resor som aktiviteter som Freja erbjuder; Klubbaktiviteter, studiebesök, kurser, cirklar och fysiska aktiviteter.

Jag hoppas att du tar del av det digra utbudet och kan hitta något som passar just dig! Har du tips och idéer på ”nya” inslag, oavsett vad det gäller, är du mer än välkommen att höra av dig!

Vi hörs och syns!

Kenneth Selvehed