Glöm inte att anmäla dig till medlemsmötet 9 april

Medlemsmöte 9 april på Centralen med intressant föredrag och härlig underhållning.

Mötet som börjar kl 14:00 startar upp med en kort session med information från styrelsen, i dag är det Thomas Svensson som informerar om SPFs nya app ”Mötesglädje”.

Efter denna information så kommer Anders Melin delägare av Stadsauktion Sundsvall som skall berätta om Stadsauktion Sundsvalls historia.

I samband med fikat och till mötet avslutas så kommer vi att underhållas av Stefan Nordlander, en modern trubadur för både den nya och äldre generationens publik. Stefan är väl omtalad för att alltid ge 100% oavsett publikmängd och levererar med hög musikalitet nya bra låtar tillsammans med gamla klassiker.

Max antal: 250 personer.
Tid: 9 april, klockan 14.00 - 16.00
Plats: Centralen
Kostnad: 150 kr per person.

Anmäl här

Betalas via swish 123 516 73 66, gärna hemifrån före mötet och senast söndag 7 april. Märk betalningen med namn och "möte 9 april".
Betalning på plats i yttersta nödfall Swish eller kontant.

Mer information: Inge Andersson, 1952andersson@gmail.com, tel 070-5293327

Medlemskap i SPF Seniorerna Freja erfordras. För medlemsskap klicka här.

Vårt mål är att alla medlemmar ska kunna vara med på föreningens aktiviteter.
Om du har särskilda önskemål, kanske är i behov av hjälp att ta dig till aktiviteten, kontakta någon i styrelsen.

För information om hur SPF Seniorerna Freja hanterar dina personuppgifter klicka här.

Välkommen
Styrelsen