Erbjudande - Musikal och julfrossa

Teater Västernorrland erbjuder hösten 2023 högklassiga föreställningar exklusivt för Frejas medlemmar.

Musikalen Next to Normal

Teater Västernorrland sätter upp världssuccén Next to Normal, musikalen som har vunnit både Tony Awards och Pulitzerpriset för bästa musikal och drama.Den sex man starka ensemblen, med stjärnorna Kristina Lindberg och Jakob Stadell i huvudrollerna, ackompanjeras av en sexmannaorkester. Tillsammans bjuder de in till ett medryckande, musikaliskt universum.

Platser finns reserverade för SPF Frejas medlemmar
Torsdag 9/11 kl 14.00
Torsdag 14/12 kl. 14.00
Pris: 230 kr (Ordinarie 295)
Begränsat antal platser. Boka senast sista september.

Köp biljett här

Julfrossa med Klas Norberg

Ett musikaliskt julbord där det spretar åt alla håll. Rock`n roll, finstämt, visa, poppigt och opera. Klassiska julsånger, allsång och sådant ni hört och inte hört förut.

Platser finns reserverade för SPF Frejas medlemmar
Torsdag 23/11 kl. 18.00 med middag
Tisdag 29/11 kl. 12.00 med lunch
Pris: 575 kr
Begränsat antal platser. Boka senast sista september.

Köp biljett här.

Mer information om föreställningarna: Teater Västernorrland, 060-658 54 00, info@teatervästernorrland.se

Styrelsen
SPF Freja Seniorerna