Kulturevenemang

Lite då och då erbjuder vi biljetter till olika evenemang genom att skicka ut gruppmejl. Det är alltid först till kvarn som gäller.

Vi utökar våra aktiviteter genom att erbjuda biljetter till olika evenemang. Tex Oskars, Soppteater, Bio, Dramaten etc. Vi hoppas att det här ska bli ett fint tillskott till våra övriga aktiviteter!

Anledningen till att vi inte kan ha med dessa erbjudanden i vår Medlemstidning är att biljettsläppen inte följer våra manusstopp.

Om inget annat anges i mejlet som går ut är det Ninni Ossmark som ni ska kontakta.
ninni.ossmark@gmail.com eller sms till 070-312 57 20

Hösten 2023

4 april
China Teatern i Stockholm gör sin mest spektakulära och påkostade föreställning någonsin då teatern förvandlas till den mytomspunna nattklubben Moulin Rouge i Paris.

Vi har lyckats köpa 10 st biljetter till torsdagen den 4 april klockan 19:30. Priset är 995:- per biljett. Det är först till kvarn som gäller.

Jag tar emot anmälan via sms eller mail (obs! ej via telefon). Vill du samåka ordnar vi det, svara gärna i mailet eller sms om du önskar det.

30 maj - SLUTSÅLD
Jussi på Stadsteatern. Året är 1960. Den världsberömde operasångaren Jussi Björling är på ständig turné. Skivinspelningar och konserter avlöser varandra. Nu börjar det ta ut sin rätt, han längtar bort. Skådespelaren Mattias Nordkvist gör rollen som Jussi och Vanna Rosenberg spelar hans fru."