2017-01-16 Årsmöte

• Ragnar Gustavsson tillsammans med Karin Nilsson leder årsmötet

2017-01-16 Årsmöte

SPF Seniorerna Västra Rekarne höll sitt årsmöte måndagen den 16 januari i Sockengården,Lista. 55 st medlemmar deltog på mötet som började med en tyst minut för bortgångna medlemmar under året som gått. Mötet omvalde Margareta Eriksson till ordförande.Övriga styrelsen består av Juris Smitmanis,Yvonne Stangvik,Per Ahlqvist, Monica Järleskog,Sven-Åke Andersson och Anita Carlsson. Efter mötet avtackades Karin Nilsson och Georg Olsson för troget arbete i styrelsen,samt Ragnar Gustavsson som höll i ordförandeklubban under mötet.Därefter serverades dricka och goda smörgåstårtor.Sedan hade vi lite allsång under ledning av Margareta och Sven-Olof med dragspel.Ordförande lämnade lite information om kommande aktiviteter och möten. Därefter serverades kaffe och pepparkakor.Mötet av slutades med lotteridragning. Ordförande tackade alla som kommit till mötet och hälsade dom välkomna till nästa möte i februari.
Margareta Eriksson