Medlemsträffar

Program för träffarna våren 2024

Samtliga medlemsträffar äger rum andra måndagen varje månad i finska föreningens lokal, Riktargatan 66, Torshälla med början kl. 14.00 till en kostnad av 70 kr/person om inget annat anges. Programmet annonseras även i Torshälla runt samt skickas ut via mail och finns här på vår hemsida www.spfseniorerna.se/torshalla.

OBS! Här på vår hemsida kan du även se om någon programändring skett.

15/1 MICKE & JAPPE

En duo som bjuder på underhållning och en musikalisk vandring från förr och nu under mottot ”det ska vara roligt att ha kul”.

Vårens reseprogram presenteras av Linda Kaipiainen, Resekompaniet.

12/2 ÅRSMÖTE/MEDLEMSMÖTE

Fri entré med kaffe, bulle och kaka

Efter årsmötet kommer MUSIKFIXARNA. Repertoaren innehåller kända svenska och utländska melodier från 60-talet och framåt. Dansbandslåtar och även inslag av countrylåtar.

Handlingar till årsmötet 2024:

11/3 PER-ÅKE LINDHOLM OCH CHARLOTTE EDBERG

Per-Åke och Charlotte sjunger duetter tillsammans. Per-Åke gitarr och sång, Charlotte sång. Spelar låtar från Lasse-Stefanz, Roland Cedermark, Bellamy Brothers mm.

15/4 STEFAN LINDEBORG

Trubaduren Stefan Lindeborg underhåller med sång, anekdoter och historier.

17/5 VÅRAVSLUTNING med Simon Stålspets (OBS! Fredag kl.17.00)

Simon kör ett blandat konsertprogram med älskade popsånger och visor som spänner från 1950-talet till i dag.

Obligatorisk anmälan sker till Arlette Törnblom tel. 070-327 63 64 eller arlette@tornblom.se

Vid kostavvikelse meddela detta till oss i god tid.

Glöm inte att lämna återbud om du blir förhindrad att närvara!

Medlemsträffarna sker i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan Sörmland
Eskilsgatan20