Nya medlemsförmåner!

Ny medlemsförmån - ID-Skydd Bas från mySafety!

Som medlem i SPF Seniorerna har du tillgång till ett antal centrala förmåner.

Idag har jag glädjen att presentera en helt ny partner - mySafety - som har ett fint erbjudande till alla medlemmar. Helt kostnadsfritt dessutom.

Vänliga hälsningar
Veronica Sjölin
SPF Seniorerna

Spärrservice och hjälp vid
ID-kapning - kostnadsfritt för dig som är medlem

Antalet ID-kapningar ökar och många av dem som drabbas är äldre. mySafety Försäkringar vill därför erbjuda tjänsten ID-skydd Bas kostnadsfritt till alla medlemmar i SPF Seniorerna (ord. pris 249 kr/år).

Detta är ID-Skydd Bas

• Spärrtjänst - du får hjälp att spärra ID-handlingar, betalkort och mobilabonnemang. Spärrtjänsten fungerar dygnet runt över hela världen.
  • Spärr av personnummer
  • Rådgivning - du får vägledning om du fått felaktiga räkningar, betalningskrav eller om det gjorts felaktiga kortköp vid förlorade bank- eller betalkort.

Klicka här för att läsa mer om erbjudandet och anmäla dig

Anmäl dig till ID-Skydd Bas

ID-Skydd Bas är en tjänst som är kostnadsfri så länge du är medlem i SPF Seniorerna. Det enda du behöver göra är att anmäla dig, antingen på hemsidan eller genom att ringa mySafety.

Anmäl dig på hemsidan - klicka här

Telefon: 08-505 530 49 Unikt servicenummer endast för SPF Seniorernas medlemmar.