Aktuellt just nu

På den här sidan finns information om de aktiviteter som ligger närmast i tiden, som är nyinsatta, eller som inte finns med i vårt tryckta program.

Föranmälan krävs till alla månadsträffar tel. 073-161 10 49 eller e-post: anmalan@spfeklandet.se

Aktuellt om vårens aktiviteter

Vår månadsträff tisdagen den 13 april är INSTÄLLD.

Modevisningen den 28 april är INSTÄLLD.

Årsmötet 2021 planerar vi att genomföra torsdagen den 3 juni kl 14.00 på Landeryds Hembygdspark.
Kallelse kommer att sändas ut i slutet av april.

Vi hoppas kunna genomföra övriga aktiviteter som planerat.

Väl mött önskar vi er alla!

Styrlsen SPF Eklandet

Hej käre medlem!

Vår verksamhet under våren blev tyvärr mycket begränsad på grund av pandemin.

Vi skickade ut ett brev med tänkt program för hösten i juni till alla våra medlemmar med uppmaning att kolla av vår webbsida eller gärna ta kontakt med styrelsen för information om vad som skulle gälla under hösten.

Vi började med två medlemsaktiviteter;

Den 3 aug. gjorde vi en trevlig promenad i vackra Trädgårdsföreningen och åt sedan en god gemensam lunch på Tropikhuset.

Den 11 aug. körde vi i egna bilar till Åtvidaberg och åt tillsammans en smakfull lunch på Golfklubbens restaurant. Vi körde sedan vidare till Hägerstads slott där makarna Lätt serverade kaffe med olika tillbehör. De gav oss en fin bild av slottets historia och därefter följde en inspirerande vandring i de fint restaurerade rummen. Det finns en hel del kvar att göra men imponerande mycket har hunnits med.

Resterande delar av vårt program beslutade vi tyvärr att ställa in. Vårt 10-årsjubileum får vi fira hösten 2021.

Vårt program för våren ser ni i vår gemensamma katalog. Vi hoppas verkligen att vi får träffas under nästa år!
Men!!! Vår katalog planerades för någon månad sedan. Nu har det kommit oroande besked om coronapandemin. Vi måste flytta fram tiden för årsmötet till mars eller april månad. Info kommer i god tid före.

Med detta vill vi önska våra medlemmar en riktigt God Jul och ett Gott Nytt 2021!

Välkomna till våra möten - hoppas vi ses!

Hälsningar från styrelsen för SPF Eklandet

/Maggie Aronson/