Resor 2023

Föreningen är medarrangör till bussresor till olika evenemang och destinationer.

För att resan ska bli av krävs alltid ett visst antal deltagare, därför är det bra att anmäla sig så fort som möjligt. Ju tidigare minimiantalet uppnås desto fortare fastslås resan.

Vid flerdagarsresa, meddela vem du delar rum med.
Vissa resor erbjuds även till grannföreningarna, anmäl dig därför i god tid så att du säkert kommer med.

Anmälan resor:

Birgitta Jonsson 073-800 16 36
Mailadress: birgittajonsryd44@gmail.com
Tommy Karlsson tel: 073-522 27 58
Mailadress: ymmot8384@gmail.com

Anmälan kan också göras i resepärmen i SPF-lokalen.

Tips på resor tas tacksamt emot av ovanstående!

Principer för betalning i samband med anmälningar till resor.

1. Vid anmälan till endagars resa skall 100 kronor per person betalas in för att   anmälan skall bli giltig. Bg 5549-2086 eller Swish 1233990207.

2. Vid anmälan till flerdagars resor Skall 400 kronor per person betalas in för att anmälan skall bli giltig.

3. Avgiften skall betalas till SPF Seniorerna Mönsterås Bankgiro: 5549-2086. Vid inbetalningen notera vilken resa det gäller samt inbetalarens namn.

4. Den inbetalda summan dras naturligtvis vid när fullbetalning sker.

5. Om man får förhinder, kan man överlåta sin plats till någon annan medlem, i första hand till reserven som står högst på reservlistan om det finns reserver. Annars går pengarna till föreningen.

6. Återbetalning sker endast vid sjukdom (sjukintyg) eller vid oväntade situationer i familjen.

7. Om man inte kan komma överens om detta med reseansvarig för resan, avgör ordförande eller vice ordförande för föreningen.