Årsmöte 2024

SPF Seniorerna Löftadalens årsmöte 19 februari 2024

Den 19 februari 2024 hade vi årsmöte i Håforsgården Idala med drygt 35-talet medlemmar närvarande.
Mötet inleddes med en parentation för bortgångna medlemmar. Därefter presenterades verksamhetsberättelsen, resultat- och balansräkningen som alla godkändes.
Till ordförande omvaldes Marianne Kronbäck. Gunvor Johansson, Inga-Maj Ring och Bodil Ek omvaldes som styrelseledamöter på två år. Fyllnadsval på ett år till styrelsen valdes Margareta Johansson.
Efter årsmötesförhandlingarna serverades kaffe med dopp, och sedan var det dags för dragning i lotteriet. Som vanligt var det mycket fina vinster att välja på för de som hade tur i dragningen.
För underhållningen svarade Kvartiåtta som bestod av två killar ifrån Halmstad. De var mycket uppskattade och spelade allt ifrån Beatles till dansbandslåtar.