Gymnastik, Västertorpshallen
Tisdagar kl. 10:00 – 11:00
En timmes gymnastik i Västertorpshallen, under Siv Sagerbergs ledning. Alla rör på sig utifrån sin egen förmåga, samtidigt som vi har kul.
Startar: 25 augusti
Siv hälsar gamla och nya deltagare välkomna.
OBS! 650 kr/termin, information om betalning sker vid första träffen.
Kom och prova på för 40 kronor!
Plats: Västertorpshallen
Kontakt: Siv tel: 073-981 43 72