Gymnastik, Västertorpshallen

Tisdagar kl. 10:00 – 11:00

En timmes gymnastik i Västertorpshallen, under Siv Sagerbergs ledning. Alla rör på sig utifrån sin egen förmåga, samtidigt som vi har kul.

Startar: 25 augusti

Siv hälsar gamla och nya deltagare välkomna.

OBS! 650 kr/termin, information om betalning sker vid första träffen.

Kom och prova på för 40 kronor!

Plats: Västertorpshallen
Kontakt: Siv tel: 073-981 43 72