Digitalsektionen

Digitalsektionen ska erbjuda föreningens medlemmar utbildning samt råd och erfarenhetsåtermatning i frågor som berör digitaliseringen i vårt samhälle. Det primära målet är att bistå och hjälpa så många som möjligt att kunna använda sina digitala verktyg för att nyttja det offentliga samhällets digitala tjänster och informationskanaler. med hjälp av sin smartphone (mobil), surfplatta eller dator.
Mer information om sektionens utbildningar och föreläsningar kommer att lämnas på föreningens månadsmöten och hemsida.

Mer information om utbildningar och föreläsningar kommer att lämnas på föreningens månadsmöten och hemsida.

Du kan nå oss på mailadress digital@aktivarboga.se eller genom att kontakta någon av
sektionens funktionärer:

Bengt-Åke Pålsson   072 – 975 50 63