Kickoff nya medlemmar 5 april

Nu öppnar vi denna träff för ALLA medlemmar då vi fortfarande har platser i den stora lokalen.

Äntligen har det blivit tid att kunna umgås under mer normala former efter två besvärliga pandemiår. Nu tycker vi att det är dags att bjuda in alla er som har blivit nya medlemmar i vår förening efter vår förra kickoff 2019.

Du som tillhör den gruppen MEN ÄVEN ÖVRIGA MEDLEMMAR är därför mycket varmt välkommna till kickoff för nya medlemmar (även om en del av er nu varit med ett tag). Bernt Kårberg  kommer att informera om föreningens bakgrund. Det blir naturligtvis också information om aktuella aktiviteter.

Styrelsemedlemmar och övriga funktionärer kommer att delta, bland annat för att få höra vilka förväntningar och önskemål du har på föreningen. Vi är mycket intresserade av att höra vad du tycker, kanske har du också förslag på aktiviteter som du vill att vi ska genomföra.

Det blir förstås också fika samt musikalisk underhållning av Margit och Christer. Det var de som underhöll oss på ett så trevligt sätt på den senaste surströmmingsfesten i Ljustorp.

När: 5 april kl. 14.00

Var: Lögdö Bruk, Ladugården

Ingen avgift denna gång.

Anmälan sker antingen via SMS till Ulf Näslund, 070 654 1320, eller email till spfseniorerna.hostsol@gmail.com senast fredag 1 april.

Varmt välkommen! Ta gärna med en vän, även om denne inte är medlem i SPF Seniorerna Höstsol.