6 december Julfest

Julkonsert och julfest för Höstsols medlemmar
tisdagen den 6 december

Välkommen till SPF Höstsols Julkonsert och julfest för medlemmarna tisdagen den 6 december.

Vi inleder kvällen kl 17.00 med att lyssna till en jättefin Julkonsert i Timrå Kyrka med ViFem.

Efter konserten samlas vi i S:t Johannesgården för att tillsammans njuta av en färdig jultallrik med en massa godsaker, dricka glögg och kaffe samt lyssna till Hasse Nordins fina och stämningsfulla julvisor!

Naturligtvis kommer vi också att ha ett jullotteri med skänkta vinster!

Varmt Välkommen!

SPF Höstsol

Några praktiska saker:

När: Tisdagen den 6 december kl 17.00

Var: Timrå Kyrka och efter konserten på en timme samlas vi i S:t Johannesgården

Avgift: subventionerat pris = 125 kr/medlem!

SPF Höstsol subventionerar detta evenemang för våra medlemmar och avgiften är endast 125 kr/medlem. Max antal är 114 medlemmar, därför är det först till kvarn som gäller.

Anmälan är obligatorisk och görs via mail till spfseniorerna.hostsol@gmail.com eller SMS till Kerstin Ågren  073-069 49 20 senast 28 november.

OBS! Första anmälningsdag och -tid är onsdagen den 16 november kl 10.00

Allergier: Glöm inte att informera om ev. allergier!

Betalning: Obs! Invänta bekräftelse på din/er anmälan innan inbetalningen görs till Höstsol.

Avgiften betalas till swish SPF Höstsol 1233803491 eller bankgiro 5077-0627. Glöm ej att meddela vem/vilka som betalningen gäller för om du betalar via bankgiro.