4 mars bio

Glitter och Glamour - med Bubbel på Röda mattan

SPF Höstsol bjuder in Dig till

Filmpremiären av TISDAGSKLUBBEN

En komedi med Marie Richardsson och Peter Stormare i huvudrollerna.

Fredagen den 4 mars kl. 13.30 på Söråkers Folkets Hus

Vi inleder festligheterna med Bubbel på Röda mattan och äter en jättegod lunch tillsammans innan det är dags för filmpremiären av filmen ”TISDAGSKLUBBEN”!

Här finns en trailer till filmen: https://www.moviezine.se/movies/tisdagsklubben

Publikens spontana jubel och applåder efter premiärvisningen på Göteborg Film Festival tyder på att "Tisdagsklubben" borde kunna bli en riktig biosuccé.

(TV-programmet Mästerkocken den 23 februari handlar bara om filmen)

Vi är det enda sällskapet både på lunchen och bion.

Pris totalt 180 kr – (lunch 90 kr och bio 90 kr).

Anmälan genom SMS till 073-0694920 Kerstin Ågren eller Mail till spfseniorerna.hostsol@gmail.com senast 28/2

Betalning direkt till Söråkers FH senast 28/2 till swishnr: 1230346775, ange (Höstsol + namn) alt bg 332-6261.

Personalen på Söråkers Folkets Hus är mycket noggranna och yt-desinficerar alla kontaktytor, biostolar m.m. efter varje sällskap.

Välkomna!

SPF Höstsol och Söråkers FH