Tillsammans mot ensamheten

INSTÄLLT

• Hägglund & Svensson

Medlemsträffen är inställd pga. Coronaviruset

Vår förening, Höstsol, vill jobba mycket med gemenskap så att alla medlemmar ska känna sig delaktiga och sedda i vår förening.
Vår grundsyn är att alla människor har lika värde.

Tillsammans ska vi ordna med olika aktiviteter där Vi ses, umgås och har trevligt tillsammans med gamla och nya vänner och på så sätt får ett rikare liv.
Vi vill också uppmuntra Dig att kontakta oss för att för att t.ex. få skjuts till en aktivitet så att även Du kan delta!

För att fokusera mer på temat: Tillsammans mot Ensamheten så ingår detta som en del av programmet på vår månadsträff den 23 april på Pangea kl 14.00.
Temat "Tillsammans mot Ensamheten" ingår även i ett gemensamt projekt som arbetats fram av SPF, PRO och SKPF och kan användas i föreningarna.

Lars Brandhammar, Västernorrlands Distriktet SPF, kommer och berättar mer om detta projekt.

Naturligtvis ska vi också njuta av underbar sång och musik och denna gång kommer Hägglund och Svensson tillbaka till oss.
För att få en försmak kan du lyssna på "Tack och Lov" med Ulrika och Thomas genom att klicka på följande länk:

Vi träffas den 23 april kl 14.00 på Pangea.
Entréavgift: 60 kr som inkluderar kaffe och smörgås
Anmälan senast 20 april genom E-post till spfseniorerna.timra@gmail.com eller SMS/Ring Kerstin Bååth 070-327 24 80

Du/Ni är varmt välkomna

SPF Höstsol