Brandutbildning och Trygga hemma

INSTÄLLT p.g.a. Coronavirus.
Vi får återkomma vid ett senare tillfälle.

• Magnus Rudberg

MÖTET ÄR INSTÄLLT - VI FÅR GÖRA ETT NYTT FÖRSÖK VID SENARE TILLFÄLLE

Dagens tema är "Brandutbildning och Trygga hemma" – en föreläsning om förebyggande brandskydd, trygghet samt att jobba för att förebygga fallolyckor.
Vi hälsar Magnus Rudberg välkommen. Magnus är Brandman, Medelpads Räddningstjänst och Verksamhetsledare, Brandskyddsföreningen Västernorrland.
Han kommer naturligtvis att föreläsa om hur man förebygger bränder men även om fallförebyggande och om TUFF-utbildningarna som pågår i Timrå Kommun.
Magnus kommer också att skänka 2 st brandsläckare och brandvarnare samt en brandfilt till föreningen som vi kommer att lotta ut bland deltagarna under träffen. Ta alltså med en extra slant till det jättefina lotteriet!

När: Onsdagen den 18 mars kl 14.00
Var: Tynderö Bygdegård
Kostnad: 60 kr inkl. fika
Anmälan: Senast 13 mars via e-post till spfseniorerna.timra@gmail.com eller genom att skicka SMS/Ringa till Marianne 070-234 26 97