Medskapande av ett gott liv som äldre i Timrå

Välkomna till Höstsols Medlemsmöte den 23 april

Missa inte tillfället att från början få information om, och vara med att påverka utvecklingen av Regionens och Kommunernas kommande omställning till ”Nära vård” i Västernorrland.

Till vårt medlemsmöte den 23:e april kommer Sara Hjalmarsson, verksamhetsutvecklare, hälso- och sjukvårdens stab, Region Västernorrland och Christiane Reichard, verksamhetsutvecklare från Socialförvaltningen,Timrå kommun att informera om omställningen till Nära Vård, dess innehåll och mål och vilken betydelse den kommer att få för oss seniorer.

De vill också veta vilka olika former av behov som kan finnas och våra synpunkter som kommer att bli viktiga för innehållet, vilket innebär att vi redan nu har möjlighet att vara medskapare och påverka innehållet i omställningen.

Missa inte detta tillfälle att låta ”Vår stämma bli hörd!”

Datum: 23 april
Plats: Söråkers Folkets Hus