Årsmöte 22 februari

Kallelse till årsmöte den 22 februari kl. 12.00 i Hökhuvuds bygdegård. Vi bjuder på kaffe och semla. All information finns i senaste Rospiggsnytt som snart landar i er brevlåda. Håll utkik efter den.

Kortspel

I Östhammar samlar vi medlemmar för ett par timmars samvaro med kortspel. Vi är på Storbrunn och planerade träffar är den 1 och den 15 februari kl. 13.00. Fler datum se nedan. Fika finns att köpa. Kom gärna med och umgås en stund. Ingen föranmälan. Kontaktperson Anne-Marie 076-8237535 Välkommen

Rospiggsnytt nr 3

Medlemstidningen Rospiggsnytt nr 3 för 2023 finns nu att läsa under fliken Aktiviteter, Rospiggsnytt eller på länken nedan.

Nytt nummer finns nu

Det nya numret, nr 2, av föreningens tidning Rospiggsnytt finns nu på fliken Aktiviteter eller på länken nedan.