Våren 2019

Lite bilder från vår verksamhet. Vid vårt januarimöte gästades vi av Carl-Åke Eriksson som tog oss med till Calcutta där han är engagerad i ett adoptionscenter. Årsmötet med parentation hölls som vanligt på Björken med ett stort antal medlemmar närvarande. I mars gästades vi av Monica Ulfsdotter, verksamhetsområdeschef på Tierps vårdcentral, hon informerade om framtiden för vårdcentrum med patienten i focus. Dymmelonsdagen träffades vi till påsklunch där vi inte knäckte ägg men brottades med en del andra klurigheter vid vår sedvanliga hjärngympa. I maj gästades vi av Björn Ullhagen och Kersti Kollberg som berättade om sina böcker som de gör tillsammans, denna gång Strömsbergsboken. Lite spänning vid lottdragningen var det också. Sommaravslutningen hölls detta år på Örbyhus golfklubb där vi åt lunch samt fick information om slottet och golfklubben.