Whiskyprovning

Whiskyprovning med Staffan Sillén röjde ett stort intresse. Provningar har gjorts två gånger utifrån samma koncept.
Staffan berättade om whisky och hur whisky får sin färg och smak. Det bjöds på en fiktiv ”bussresa” mellan destillerier i olika regioner i Skottland. Fyra typiska exempel på Skotsk whisky från de olika destillerierna avsmakade och efter provningen serverades en typisk skotsk maträtt.

Staffan återkommer med nya identiska provningar tisdagen den 16 april kl. 17.00 respektive torsdagen den 2 maj kl.17.00 med en ny resa för att prova whisky från fyra olika länder och därefter någonting att äta.
Antal deltagare är begränsat till 16.
Priset är 275 kr per person

Anmälan till båda provningarna görs från och med fredagen den 15 mars till och med torsdag den 28 mars till Kersti Hansell på adressen kerstihansell@gmail.com eller telefon 070 660 80 01. I första hand mail, i andra hand SMS och i tredje hand telefon.
Du får en bekräftelse på din anmälan. Observera att anmälan är bindande.
Betalning görs först efter bekräftelse på föreningens plusgiro 13 62 10-2 alternativt på föreningens swish: 123 537 05 80

Välkommen hälsar Staffan och Kersti