Medlemsmöte 1 mars 2023

På medlemsmötet den 1 mars träffades ett 50-tal SPF-medlemmar på Hamnkrogen. Efter lunchen nere i restaurangen flyttade vi en trappa upp, där Marianne och Ulf Ivarsson hade förberett ett spännande musikalquiz. Härliga toner som fick oss att gnugga geniknölarna. Tänk så mycket vacker musik vi har fått uppleva och som vi nu, med Mariannes och Ulfs hjälp och fnissande igenkänning, kunde placera i tid och rum!
Efter lite föreningsinformation och dragning på dagens lotteri fick vi jobba ännu mera, för ordförande Inga-Maj hade minsann även till detta möte tagit fram en frågesport med 1 X 2-svar. När den värdiga vinnaren var utsedd hade solen brutit igenom den tidigare tjocka dimman och vi kunde gå ut i en vacker våreftermiddag.